Kategoria Johtaminen ja vuorovaikutus

Tekoälyn hyödyntäminen asiakasrajapinnassa

PaikkaEtäkoulutus

Ajankohta04.10.2024

Kellonaika09.00 - 12.00

Kesto3 tuntia

Etäkoulutus337.50€ + alv

Tallenne30 vrk

KampanjaLisäosallistujat etäkoulutuksiin -50 %

Paljon tilaa

Kuvaus

Konsulttiyritys McKinsey:n mukaan generatiivisen tekoälyn suurimmat vaikutukset ja potentiaali organisaatioissa kohdistuu ohjelmistokehityksen lisäksi myyntiin ja markkinointiin sekä asiakaspalveluun. Tekoälyn avulla voidaan automatisoida ja tehostaa työtehtäviä, joissa asiakas kohdataan. Mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Ja mitkä ovat mahdolliset sudenkuopat ja ongelmat? Mitä mahdollisuuksia nykyiset ohjelmistot ja palvelut tarjoavat ja mihin ollaan menossa? Tässä koulutuksessa saat yleiskuvan siitä, mihin generatiivista tekoälyä voidaan käyttää erilaisissa myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun tehtävissä. 

Koulutuksessa käydään lävitse käytännön esimerkkejä, toimintatapoja ja prosesseja liittyen tekoälyn käyttöön asiakasrajapinnan eri tehtävissä ja toiminnoissa. Esimerkit käsittelevät muun muassa materiaalin ja sisältöjen luontia, automatisointia, asiakaskommunikaatiota, chattibotteja, data-analyysia ja tiedon ja ymmärryksen hakua jäsentämättömästä datasta. Esimerkit ja toimintatavat on siirrettävissä ja sovellettavissa erilaisissa organisaatioissa. Koulutuksessa käytetään useita tekoälypalveluita kuten ChatGPT, Microsoft 365 Copilot, Google Gemini ja kuvageneraattorit. Tarkastelemme myös visioita ja näkemyksiä kehityksen suunnasta ja asiakaspalvelutyön muutoksista tulevaisuudessa..

Kenelle: Koulutus on tarkoitettu kaikille, joilla on perustietämys generatiivisesta tekoälystä ja haluavat tietää enemmän mahdollisuuksista, miten tekoälyä voidaan soveltaa asiakasrajapinnassa tapahtuvien työtehtävien automatisointiin ja tehostamiseen.

__

Etäkoulutus: Tekoälyn hyödyntäminen asiakasrajapinnassa, PDF

Ohjelma klo 09.00–12.00 +/-15 min.

Sisältö:

  • Tekoälyn mahdollisuudet liiketoiminnassa
  • Mitä hyötyä tekoälystä on?
  • Ongelmat ja riskit liittyen tekoälyn käyttöön
  • Tietoturva ja tietosuoja
  • Lainsäädäntö ja tekijänoikeudet
  • Tekoälyn hyödyntäminen asiakasrajapinnassa
  • Mistä kannattaa aloittaa?
  • Myynnin ja markkinoinnin tehtävät
  • Asiakaspalvelun prosessit ja tekoäly
  • Data-analytiikan mahdollisuudet
  • Jäsentämätön data ja hiljainen tieto organisaatiossa
  • Erilaisia ohjelmia ja palveluita
  • Esimerkkejä, toimintatapoja ja prosesseja
  • Työn muutos, automatisaatio ja tulevaisuus

_

 

Etäkoulutusosallistujat:

  • Saat viimeistään edellisenä päivänä ennen tilaisuutta sähköpostiisi ohjeet, koulutusaineiston ja rekisteröitymislinkin, josta pääset seuraamaan lähetystä.
  • Tilaisuus lähetetään suorana, voit osallistua helposti etänä omalta koneeltasi.
  • Kaikki etäkoulutukseen ilmoittautuneet saavat tallenteen käyttöoikeuden 7-30 päiväksi, eli tilaisuuteen kannattaa ilmoittautua, vaikka ajankohta ei sopisikaan kalenteriisi.
  • Muista varmistaa, että tietokoneesi internetyhteys toimii, koneen ääniresurssit ovat käytössä ja äänenvoimakkuus sopivalla tasolla.
  • Suosittelemme kuulokkeiden käyttöä.

Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu YritysAkatemian etäkoulutukseen useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan.

Lisätietoja info@yritysakatemia.fi

Ilmoittaudu

Haluatko tämän koulutuksen yksityiskoulutuksena organisaatiollesi? Vai tarvitsetko kokonaan räätälöityä koulutusta?

Palaa koulutushakuun

Huomasitko kampanjan?

Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu YritysAkatemian järjestämään etäkoulutukseen useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan. Kampanjoita ja tarjouksia ei voi hyödyntää PTCService Oy:n, Suomen Hankintajuristit Asianajotoimisto Oy:n ja Power Competence Oy:n koulutuksissa.

Tutustu koulutuksiin ja osallistu koulutukseen yhdessä kollegan kanssa!

Olisiko tässä sinulle sopivia koulutuksia?

Mennyt

Alisuoriutuvan työntekijän johtaminen

Johtaminen ja vuorovaikutus

Etäkoulutus

Alexa Kavasto

14.06.2024

Mennyt

Microsoft Copilot tekoälyn perusteet

Johtaminen ja vuorovaikutus

Etäkoulutus

Jani Teerioja

14.06.2024

Jarkko Koivuniemi - YritysAkatemia

Mennyt

Tietosuojan vuosikello

Johtaminen ja vuorovaikutus

Etäkoulutus

Jarkko Koivuniemi

14.06.2024

Katso kaikki koulutukset

Yritysakatemia