Jarno Oksanen

Markkinointianalytiikan konsultti ja osakas, Mertanen Analytics Oy
Jarno Oksanen

Jarno Oksanen on markkinoinnin strategian, kokonaisuudellisuuden ja välittömän tavoitteellisuuden puolestapuhuja. Näiden työstämiseen verkkoanalytiikka tarjoaa oivat työkalut.

2001 vuodesta lähtien Jarno on toiminut tulkkina koodighoulien ja markkinointihippien välillä konkreettisia asiakaspalvelutehtäviä unohtamatta. Verkkoanalytiikan konsulttina Jarno on toiminut vuodesta 2014 lähtien.

Jarno Oksanen kouluttaa, suunnittelee ja toteuttaa verkkoanalytiikan kokonaisuuksia ja haluaa auttaa organisaatioita lunastamaan digitalisaation lupaukset.

Jarno on ollut luennoimassa Turun Kauppakorkean exe-koulutuksessa, suorittanut Kauppakamarin Hyväksytty Hallituksen Jäsen -tutkinnon ja kuuluu Turun Ammattikorkeakoulun Tove-digi-hankkeen ohjausryhmään Turun Yrittäjien edustajana.